maandag 12 januari 2015

opstapper gezocht

UPDATE: we hebben een extra bemanningslid gevonden en zijn erg blij met juist deze versterking van onze crew!
Graag bedanken we iedereen voor het meedenken, de aanbiedingen om mee te gaan en alle flexibiliteit en organisatie die mensen al deden om te onderzoeken of zij zich vrij konden maken. Wij zijn onder de indruk van alle initiatieven en zijn blij met de reacties die we kregen, waarin we onze overwegingen om voor deze lange tocht extra bemanning mee te nemen bevestigd zagen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

... En zo zijn we op zoek naar een opstapper...

beste lezers,
Wij zijn op zoek naar een opstapper die samen met ons van Las Palmas op de Canarische Eilanden naar Suriname wil varen. Dus, 
Heb je tijd en zin en/of weet je een geschikt iemand die dat heeft, zou je dan contact met ons willen opnemen? Sy.antares@yahoo.com.

Vertrek ergens tussen nu en half februari, uiteraard in overleg afh van wanneer de opstapper hier kan zijn.
Enige zeilervaring gewenst, om mee te kunnen draaien in het wachtsysteem. 

We willen graag een opstapper mee omdat we het wachten draaien in combinatie met de verzorging van Quirijn pittig vinden. Met een extra bemanningslid hopen we ieders rol wat te ontlasten.

Met groet
Walewijn, Quirijn en Hedda

2 opmerkingen:

  1. Walewijn,
    Ik ben in principe geinteresseerd. Je kent me wel van de Zwerver . We hebben elkaar ergens ontmoet in Portugal.
    We zijn richting Middellandse zee afgezwaaid en daar op de kant tot 8 Maart.
    Vragen :
    Hoelang denk je de tocht duurt, want ik moet weer in Amsterdam zijn op 6 Maart. Kun je me eventueel afzetten in de Carieb?
    Al mijn zeilspullen liggen nog aan boord en daar kom ik niet meer. Betekent dat ik eea moet inkopen.
    Heb nog enige verplichtingen wat betekent dat ik pas over 2 weken zou kunnen komen.
    Mijn komst hangt ( sterk) af van de reaktie van mijn vrouw die ik nog niet heb gesproken hierover.
    Mijn telefoon nummer is 0031613360184.
    Weet vanavond meer.
    Groeten
    Wim Stol


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jullie een extra bemanningslid gevonden hebben. Veel zeilplezier bij de oversteek!

    groeten, Guus

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.